Saturday, October 13, 2012

Unique ke

Pernah tak korang rasa diri korang ni pelik ke unik ke? ?
 Orang kata pelik. tapi kita rasa unik?

Unik ke? 

LOL

Aku ada treasure hunt diri aku sendiri untuk cari keunikan itu. Cuba compare dengan orang, apa nye yang unik tentang diri aku. 

Unik ni boleh terbahagi kepada 2 aspek kot. Bagi aku lah

UNIK FIZIKAL DAN UNIK PERSONALITI

eh eh betul ke teori aku ni?

Ok ignore

Sometime, kita tengok seseorang tu macam tak suka pakai selipar. Jalan pun kaki ayam. So korang akan describe dia tu PELIK atau unik?
wakakka

bagi aku,
dia kurang magnesium

Aku pun mencari cari keunikan aku.. Aku tak cari.. tapi ada seorang hamba Allah ini telah mendescribedkan tentang keunikan appearance aku.. 

One day, aku pergi ke rumah kak limah(bukan nama sebenar) , dia supposed mengurut kaki aku,(masa tu kaki aku terpeliok) , dia pun urut kaki, then sampai jari jemari aku.. then, dia ckp 'comelnya jari awok' , aku: bakpo? dia: sebab kecik2 panjang, maksud dia, kuku aku yang kecik, jari panjang. aku:oooh,, hhaha..senyum sahaja dia:jari macam ni, biasanya orang kreatif. aku; ??? kreatif.. YA kreatif dan inovatif sangat dalam menconteng buku.  
Tulah kot keunikan fizikal aku.. AHAHHA.. (statement mintak penampar.)

Aku suka BAU minyak yuyee, bau kedai roti, bau minyak petrol, bau nasi hangit dan bau kucing.. 

Ini uniklah 
........ :P




No comments:

Post a Comment