Friday, October 12, 2012

Due of stress

   AAaaaaaa exam semakin menghampiri, akan tetapi diriku masih lagi macam err, macam orang yang tak sedar diri. hmpph! Tahu exam dah dekat , tahu, ala nanti-nanti lah buat revision, nanti-nanti lah study . Ini dikatakan orang yang lupa daratan :\ k Fain , saya nak start dah ni. tetttt.. tak sampai 5 minit , 'kroohhhhh',, ''' . Pernah ke orang lain macam ni? Aku rasa macam aku je yang menghadapi kejadian abnormal ini . Tengok kawan2 lain, struggle, study gila-gila-gila .

Aku .....

Ok, dah bukak buku ni

Obviously, aku suka SANGAT study last menet . Benci. Sebab awal-awal, kesedaran tu tak ada. 

Kadang-kadang memang benci diri sendiri

Tapi aku cuba untuk tenangkan fikiran, lapangkan hati. 

Dekatkan diri kepada Allah S.W.T adalah jalan terbaik.

Semakin berganjak usia aku, 
semakin banyak cabaran aku hadapi

UPSR
PMR
SPM
MATRIK?

...
...

...
.
.
.
.

Allah, sepanjang aku di matrikulasi lah, banyak dugaan yang aku terima

masa kat matrik ni jugaklah aku malas belajar

kenapa?

ALLAH KNOWS BETTER

dan kita sebagai muslim, jangan lupa untuk berdoa kepadaNYA, agar ditetapkan iman, dan dpermudahkan urusan, , Allah sentiasa membantu


No comments:

Post a Comment