Monday, October 8, 2012

Fat & Slim

   Al-kisahnya nak ceghite lah sikit macamana daripada 50KG turned to 66 Kg? ommai, it is so suprising me.. Yelah, tak pelik and tak sedih ke bila semua orang di sekeliling hang dok cakap hang gemuk. Huaaa.. Ini semua terjadi selepasnya 'kemerdekaan' sementara iaitu selepas SPM. Aku dok rumah bina badan sahaaaja. kawan2 aku rata2 nya kerja. aku jelah terperuk kat rumah mengahadap Televizion . Aku habis cara dah kot nak slim balik. aececeehh. dulu masa skolah aku aktif skit, sekarang dah duk matrik cuba untuk bergiat aktif sebab nak dpatkan 50kg semula. Semua baju aku dulu boleh diberi kepada orang yang kurus.

  Mungkin ini adalah impak aku suka makan CHEESE CAKE macam tak hengat.

  Mungkin juga aku kurang senaman dan selalu melantak

  Mungkin juga aku selalu dok cakap 'NAK GEMUK'

haa amikau ,dah obesiti pon. warghhhhhhh :'':

Sekarang catuan nasi pon telah diseparuhkan.

Makan dua kali sehari

Berjalan, jangan naik lif

Berbasikal ( tak boleh) sebab dilarang keras oleh cikgu bio saya :p



seriously ,kalau tengok gmbar2 yang kurus dlu2, rasa nak menangis.. aarghh... 

sekarang (scroll kebawah) GEMUK kan.. muka jadi bulat.lalala..


uarrrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. nak kurus balekkkkkkkkkkkkk! T..T (emoing)

with abah. and saya semasa ini gemuk :P

well, i will loose my weight , kay see sahajalah... yeah KURUS KURUS KURUS.. ahahaa


No comments:

Post a Comment