Monday, October 8, 2012

Super Girls!

   Miaheehehe. title macam asdghjkl skit. ya err.. hmpph.. Ni kira panggilan untuk budak2 kelas aku becos kelas saya semuanya PEREMPUAN cheq. 14 gadis2 shomel (termasuk saya) ahak , adalah gadis yang tegar.acecech,,(ayat takleh blah) . Only kedah-ian and kelantanese girls otay. so, percampuran bahasa sudah menjadi ABC. 4 gadis dari kelantan ini kira menjadi tenaga pengajar bahasa kelantan secara tidak resmi nye . Yea, aku suka bila orang tanya bahasa kelate ambo nih.  Eh even saya anak kelahiran selangor, tapi ayah saya orang kelantan. saya agak bangga sikit disitu. Miahaaha, \o/ .

 Wlaupun aku ni adalah pendatang baru 3bulan dalam kelas K4S3T1A ni, tapi kira ngam lah ngan diorang, .even memula aku macam pendiam skit..gagagaga. kini Kira mcam rapat seperti  sepit ketam . Mungkin nanti aku rindu lah kelas ni. First time aku rasa macam dok dalam convent. yeahh. suka sangat bila ALL GIRLS. mioww.



Ya, 14 gadis ini mempunya tekad dan azam untuk menggapai bintang.(agak hiperbola) , tekad untuk mencapai impian. 4FLAT for pspm. Well, tiada yang mustahil.

Walau aku kena marah teruk dengan SIR MASKed spRider , tapi diorang selalu bagi semangat untuk aku, back up aku. Sir maki aku ke, diorang tetap pujuk aku . Aku terharu . uhauhauah.

Thanks for being my awesome friends in matriced. Once we friend, forever we friend! 

Jannah, Wani, Lina, Eifa, Mira, Dalila, Bella, Syiqin, Ito, Diana, Linda, Baya, Thirah, we friend till jannah! Insyaallah! Keep Aiming High! Keep on moving! :D 


With love,
habibah



Maaf entry ni mcm asdghjkl. saya ketandusan idea 

No comments:

Post a Comment