Tuesday, June 5, 2012

Hello KMK! Hello Kedah!

   FUuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! tu ja aku boleh luahkan tatkala kehidupan 'busy' telah kembali menjengah diri ini . kalau dulu masa SPM , kelas stayback smpai kul 3 pun dah nak muntah hijau . Apatah lagi kehidupan sekarang ini, bergelar pelajar KMK.   . Arghh!! And lastly, here I AM, at KEDAH MATRICULATION COLLEGE. muhahahaha. .. ni semua sebab nak kejar MEDIC konon. har har har. Belajar pon tunggang langgang. :P

First day till the end of orientation days .


Mula2 cam gelabah, gembira,excited bagailah, konon tak sabar nak jadi pelajar matrik. seriously aku paling suka masa orientasi, tapi aku paling benci benci benci time kena berkejar kejar nakgi padang ke, masjid ke. Letih tau tak, habis kejang urat. Time tu jugak aku rasa mcm nak jadi lembu jantan. Haihh.. panas panas

Then, aku macam kejutan bahasa kot,bukan budaya kay, .kejutan bahasa means, mostly students here were from kedah. and sampai aku pon terpeliok nak cakap loghat kedah jugak.but Yeah, i'm still anak jati negeri che siti  wan kemban okay.

Kulian pun dah bermula, even penat. best jugak .
Macam sejarah yang lepas2, aku memang teramat lemah matematik, entah kenapa otak aku ni susah sangat nak terima . Kalau kimia and biologi okay lagi, in case kena membaca and hafal je. Tapi MATH? memang tak laaaaaa.. X( i hate this fact!


to be continued . . . . .. . . .. .  lalalala :D

No comments:

Post a Comment