Friday, June 3, 2011

NORA ELENA best!!

   Dah lama aku x layan slot akasia, last cite slot akasia yang aku tengok is Adamaya. haaha. tapi boleh dikatakan aku x ikuti sangat episod dia,, but for NORA ELENA,, aku melekat dpan tv stengah jam sbelum dia start,. haha. best sgt2 cite dia, cerita yang diadaptasi dari novel KASIH YANG SUCI. novel tu aku baca dua tahun yang lalu, dan sudah khatam sbnyak 8x. hmm. boleh diakatakan sekarang adalah FENOMENA NORA ELENA. dulu NURKASIHlah and ect.




    Dan hero yg ditampilkan mmg superb,suka sangat AARON AZIZ. sesuai pegang watak SETH TAN . tapi heroin dia aku agak kurang suka, hihoo :P SEBAB aku more prefer NORA DANISH or TIZ ZAQYAH yg jadi NORA ELENA . sebab siti saleha kurang penghyatan dia, haa . tapi sekarang dah stat suka siti saleha.
hihhi.


romantik sangat seth tan!! uhuhu. mesti jelous gila bini aaron aziz.

      apa2 pun layanjer NORA ELENA,,konfem xmnyesal, layan brand MALAYSIA bkan Indonesia cter sakai tuhh ok. bye :Deace

No comments:

Post a Comment